مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:102024-01-17اقتصادي

فارس من| قطع دست دلالان از سفره مردم با اجرای مالیات بر سوداگری


دلالی و واسطه گری در اغلب کالاهای مورد نیاز مردم، از مسکن گرفته تا خودرو و پوشاک و غذا و طلا و غیره، به گفته کاربران فارس من، سفره زندگی مردم را تنگ کرده است؛ - گروه اقتصادی خبرگزاری فارس: زد و بند و رانت هایی که اسمش را دلالی می توان گذاشت به گفته کاربران سامانه فارس من، سفره زندگی مردم را تنگ کرده است.

سردبیر پویش  بخوانید.

سردبیر پویش در ادامه می گوید: در نزدیکی خانه ام  یک دلال 15 مغازه خریده و اغلب آنها را به بنگاه مسکن و خودرو تبدیل کرده است همین فرد  قیمت خانه و مغازه را در محله ما بالا برده است، نظر من این است که 60 درصد میزان حداقل مالیات بر درآمد دلالان باشد که این به نحوی بازدارنده است.

فرهاد صادقی، کارشناس حوزه مسکن  وجود آگهی های غلط را شگردی برای بازار گرمی دلالان دانست و گفت: با ثبت 5000 آگهی کاذب در یک پلتفرم، می توان قیمت مسکن در یک منطقه تهران را 25 درصد افزایش داد و دلالان مسکن با سواستفاده از فضای نابه سامان این پلتفرم ها با ثبت آگهی برای ملکی که اساسا وجود خارجی ندارد، قیمت سازی می کنند.

سردبیر پویش مدعی است که دلالان با چند حساب حواله خریداری می کنند و امروزه دلالی شغل بزرگی شده است که همین هم اثر بر افزایش قیمت ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| قطع دست دلالان از سفره مردم با اجرای مالیات بر سوداگری

فارس من| قطع دست دلالان از سفره مردم با اجرای مالیات بر سوداگری